Viswedstrijd HSV Heksenberg vs. Geluwe-Wervik

25 mei 2026

Het werd echter niet zomaar een wedstrijd. De vissers moesten het opnemen tegen de elementen: veel zon, hoge temperaturen en vissen die zich nauwelijks lieten zien. De omstandigheden maakten het moeilijk en zorgden voor tegenvallende vangsten. Maar ondanks alles kunnen we terugkijken op een geweldige en gezellige dag vol sportiviteit, plezier en mooie momenten aan het water.

De overwinning ging dit jaar verdiend naar het Belgische team.En eerlijk is eerlijk: zij hadden hun huiswerk goed gedaan! Vanaf vrijdag werd er al volop getraind en het viswater kende voor hen natuurlijk weinig geheimen meer.

De wisseltrofee gaat dus mee naar België! De tussenstand staat nu op: Nederland - België 1-2

Beste Belgische visser: Regis met maar liefst 7,5 kg. (Regis ving als enige een dikke karper die bepalend was voor de uitslag.....) Beste Nederlandse visser: Gerard met een prachtige 7,3 kg

Uit de oude doos.........

Her en der komen uit de fotoarchieven van onze (oud)leden foto's van toen boven water. Deze willen wij dankbaar gebruik van maken.

Heeft u nog foto's van uit de tijd dat de vereniging nog niet  bestond of net was opgericht? Stuur deze dan naar het secretariaat.